Äntligen fredag!

 
Har suttit och försökt få ihop en vettig text att skicka till Försäkringskassan.
De anser nämligen att det arbete jag har inte kräver så mycket närvaro och koncentration. Jag undrar om de tycker att förskolepedagoger inte heller behöver vara närvarande och koncentrerade 100% på arbetet. 
Samtidigt som jag inte är helt tillbaka på banan, så känner jag ju att jag mår bättre och bättre. Problemet är ju inte att mitt arbete gjort mig slut, mitt arbete får mig ju att må bra, även om jag inte orkat fullt ut senaste tiden.
Väntar på att handläggaren ska ringa upp, men vem vet när det blir.
Jag tror ju på att det är mer hållbart att skynda långsamt i rehabiliteringsprocessen, resultatet blir bättre då enligt mina erfarenheter och de studier jag tagit del av under åren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0