Att sova bort halva dygnet

Dags att sova! Åtta är i senaste laget just nu om jag ska vara hyfsat okej i hjärnan första timmarna på dagen.
 
Vaknar vid sju för att jag måste. Sedan fixar jag ett par timmar innan jag vilar igen. Inget avancerat förstås, men jag känner mig nästan som vanligt dessa timmar.
 
Sedan blir det inte mycket gjort fram till 16- tiden då det är dags för middag. Orkar med familjen fram till 18-19 tiden kanske - sedan är hjärnan tom på energi.
 
Det jobbiga nu är att huvudvärken blivit så mycket värre. Mycket beror naturligtvis på spänningar i kroppen, men de verkar sitta rätt djupt så mina vanliga knep fungerar inte och med spänningarna kommer låsningarna och med dem nervpåverkan.
 
Kompis i sängen har jag dock! Hon är inte riktigt kry och då får man sova i sängen när det är dag och kväll! I natt blir det vanliga sovstället! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0