Att starta på nytt år

I år blir det ingen tillbakablick på förra året. Det har varit ett tungt år på många plan och även om bra saker hänt så känns det onekligen så att det negativa överskuggar det positiva.
Så i stället för att se tillbaka på allt negativt så väljer jag att se fram mot det kommande året i stället.
Så nu planerar jag det kommande året så att det ska gå så smidigt som möjligt! Tack och lov så har jag en vecka till ledigt innan jobbet börjar om igen för min del
Middagslista så vi slipper allt elände med att inte veta middagen, enklare att handla när en vet vad som ska ätas och då sparar vi en del pengar på det också.
Daglig motion ska också in i planeringen ;-) och städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0