Fortsatt utomhusarbete

Ytterligare lite omplanterade växter. Idag fick chiliplantorna sina krukor för växtsäsongen.
En av de många tomatplantorna har fått sin kruka och samtliga växter som ska flytta är placerade i ordning i växthuset.
 
Hoppas kunna plantera ut plocksalladen snart så att den kan växa till sig och lämna lite utrymme i växthuset. Det är verkligen trångt nu med alla krukor. Inne på fönsterbrädorna börjar det också vara fullt, men nu har jag jord så att jag kan börja plantera ut mer. 
 
 
Fick en fin orkidé idag också eftersom jag visst fyller år i helgen. Fick en hoya också!
 
Kul, kul, det blir många timmar utomhus just nu, det kommer att bli en bra sommar - det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0