I form är en ju inte direkt...

Planterat ut tomatplantor i växthuset - nu har 8 stycken fått flytta ut. 
Fem sorter till är kvar inne - så ca 20 tomatplantor till blir det. Annars är det bara paprika kvar att få ut.
Vågar ju inte plantera ut plocksalladen än heller och inga pelargoner för än är det ju kallt. 
När de kommer utomhus frigörs ju en del yta i växthuset, både att salladsplantorna flyttas ut så ska ju en och annan kruka ut också - just nu alldeles för många!
 
Egentligen borde jag vara inne och städa - det är ju torsdag och jag har då inte kommit igång än!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Men åååh så fint! Jag önskar att jag hade gröna fingrar. En vcker dag :D

2017-05-25 @ 17:46:23
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0