Så mycket efter

Ett fåtal av tulpanerna blommar, detsamma gäller narcisserna. De höga pallkragarna är frusna, men de låga har jag lyckats rensa två av fyra. Däremot tror jag inte att mina blomrabatter varit så här rensade någonsin.
Jag hoppas få till den stora rabatten i sommar, är inte alls nöjd med hur det ser ut på tomten, helst skulle jag vilja ha ett stort trädgårdsland, ett potatisland och ett stort växthus + ett orangeri där jag kunde ha citrusträd, persikor och avokado och kanske vindruvor och kiwi, kryddväxterna kunde också få bo där.
En fin gräsmatta hade också suttit fint och rosenbuskar och pioner. Lite fler fruktträd som ger bra med frukt vore fint också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0