Ingen skola för mig idag

inte imorgon heller och förmodligen inte alls under veckan.

Det är inte bra att spela fotboll om man inte är riktigt kry (och i dåligt väder) för förkylningen har tagit ny fart igen och jag har inte bara muskelvärk(läs träningsvärk) utan även ont i lederna.

Trots det kyliga vädret förstår inte kroppen att den inte ska samla på sig vätska, jag vill inte veta hur mycket värre det skulle vara om det var varmt.

Jag har varit ganska bra i lederna sista månaden faktiskt, bara några småproblem med ett knä som inte riktigt bär, men det är överkommligt. Nu har det satt sig på handleder och fotleder inkulderande alla småleder i fötterna, inga större svullnader dock.

Lillan är skickad på dagis och jag ska skicka mig själv att äta frukost och sen i säng igen för att vila.  Kalas på söndag för lillan - tänk att hon redan blir två!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk vad tiden går...lillan blir två år...GRATTIS GRATTIS på dig hoppas du får en dunderfin dag och helg!!!

2007-09-03 @ 09:38:37
URL: http://sessorna.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Tack för bullarna igår, ska du följa med på cykeltur i morron? Jag ska ner till reprisen och kika på cykel åt dotra, sålde hennes idag *L*

2007-09-04 @ 06:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0