Ved, ved och åter ved

I torsdags kväll kom så veden vi väntat på. Dryga 10 kubik kapat och kluvet (tack och lov) är mycket ved. Men antagligen så räcker det inte utan vi måste nog köpa ytterligare några kubik.

Trots allt så är iallafall dryga 3 kubik intakna i pannrummet och staplat där. Nu är det bara max 2 kubik kvar på infarten som måste kärras och staplas under tak. Tack och lov har vädret varit bra - inget hällregn eller så.

Ska jag vara ärlig så har det varit ett riktigt trevligt höstväder senaste dagarna.

Idag blir det att ta hand om det sista av veden, egentligen borde jag fara på möte med Amningshjälpen, men jag känner inte att jag har tid med det. Veden går i första hand.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en bra söndag! :)

2007-09-23 @ 09:36:41
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0