Julkalenderstress?

Som många andra tävlar jag på nätet och jag har väl vunnit ett och annat de senaste två åren då jag tävlat mer seriöst.

Däremot har jag ingen större tur/lycka när det gäller julkalendrar - första året blev det ingen vinst och ifjol blev det inte mycket heller - två vinster i Shreks julkalender och en vinst i Sprays tomtekalender. Hittills i år har jag inte lyckats vinna något - eller jo, det har jag faktiskt i Fazer Ögons tävling har jag kammat hem en bok och det räknas väl kanske.

Men visst är det så att man gärna skulle vilja vinna lite mer och lite större vinster nu.

Nintendo Wii, X-box 360 eller en stor TV skulle sitta fint. För att inte tala om presentkort på IKEA eller H&M eller COOP.

Det är väl bara fortsätta att kämpa på för  "Tävlar man aldrig kan man aldrig vinna"

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Hejhej! Vilken fin blogg du har, med roliga inlägg & bilder! :D besök gärna min och kanske slänga in en kommentar? :) kram

2008-12-08 @ 18:52:43
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Eva

Det är sant! Det är DÄRFÖR jag aldrig vinner ;)



Kram från Eva

2008-12-08 @ 20:20:47
URL: http://cloudberrie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0