Äntligen är alla auktioner klara

och ligger nu så fint uppe på Tradera. Nu hoppas jag bara att det kommer in många bud på dem!

Kanske kommer jag lägga upp annat lite senare också - som t.ex. en massa Tupperware....  sedan har jag mängder av andra prylar, men jag tror att det är enklare att sälja sånt på loppis.

Böcker är egentligen omöjliga att sälja, men jag hoppas att några kan bli sålda i sommar  ialla fall - varför ska man samla på sig så mycket saker egentligen?!

Nu är det dags att ta tag i veckostädningen här hemma - det ser tragiskt ut eftersom så mycket tid gått till kläderna, nu är allt snart undanställt i väntan på att det ska bli sålt - jag brukar göra så att jag plockar över sålda produkter till nya lådor så jag kan hålla koll på vad som är sålt och inte - det underlättar även när man är klar med alla auktioner - då kan man köra det osålda dirrekt till Kupan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0