Oj, bloggar jag?

Det har jag nog förträngt..... jag har liksom ingen större lust för tillfället att skriva.

Paket 24 i julswappen kommer att presenteras i veckan - det lovar jag. Tävlingsbloggen ska också uppdateras.

Liksom viktbloggen - jag ska ärligt talat erkänna att jag faktiskt tappat en del i vikt sedan 1/1 - jag hoppas bara att det fortsätter med iallafall lite varje vecka så att jag kommer närmare min målvikt!

Vad jag pysslat med som mest? Plockat bort julen, bytt gardiner och gjort en massa hushållssysslor. De senaste dagarna har jag skottat mycket snö också. Annars har det väl mest rullat på för det är sällan en lugn stund i detta hem, för med tre barn finns det alltid att göra. Nu i dag ska jag anmäla mittersta till ridklubben - något vi borde gjort för länge sedan, och ta hand om alla kilo tvätt som finns att tvätta.

Ha det gott!  Jag kanske återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0