Sjuk IGEN!

Nu är äldsta sjuk igen, feber - jag tror det är sjätte veckan som fått feber. Fick  iallafall en tid i eftermiddag på Vårdcentralen, jag hoppas att de kollar crp och hb iallafall. Crp:t borde vara förhöjt iallafall måttligt, skulle det inte visa nått skulle jag nog bli mer  orolig.....

Vad jag vet nu är att det kommer att krävas några vekors avhållsamhet från  fysisk  aktivitet för att stabilisera kroppen = ingen fotbollsträning eller idrott i skolan, inte heller skidåkning.... och tjejen som klättrar på väggarna efter  en dag  utan fysik aktivitet. Det kommer att tära hårt på tålamodet!

Nu är det snart dags att hämta lillan på dagis!  VC 15.20

Kommentarer
Postat av: Monkan

hej hur gick det för äldsta?? hoppas det inte är något allvarligt!!

2009-03-19 @ 21:09:56
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0