Solsken - något så när iallafall!

Och jag och lillan ska ta på oss lite kläder och gå ut!

6 paket är postade i gulalådan uppe på storvägen, det andra som är betalt blir det inte att skicka idag eftersom jag inte ska iväg varken mot stan eller in i byn idag. Det mesta som är betalt är i alla fall packat - jag tror det handlar om ett par/tre auktioner nu. Däremot är det en hel del som inte är betalt än - en del kan ju ha betalt till mitt pg - och det tar ju lite extra tid för betalningarna att registreras där, men i alla fall!

Det tinar bra från både infart och tak och jag hoppas att jag hinner få bort en del snö och att det hinner torka upp lite innan det fryser på igen, för annars lär det bli riktigt halt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0