The show goes on...

Mittersta har feber fortfarande (i går kom den upp  i 40), lillan vill inte till  dagis.... men elaka mamman lämnar henne ändå! För hon gillar dagis och har jättekul där, det  vet jag. I dag blev det gråt redan på väg dit i bilen!

In på gården  där en fröken säger att hennes bästa vän redan kommit - snabbt in och stoppa fotot vid vännens foto på de som är på dagis! Och lämningen var avklarad....

Tack och lov att det är 4 dagar utan dagis nu!

På följetongen om min  förmåga att ha sönder saker.... i dag hade jag  tänkt bära upp skrivbordet från källaren, jo, beckligt värre, men vad 17, tror ni det gick? Knappast - det rasade ner för trappan och  gick sönder i stället.... Det kommer att gå att fixa, men skrivbordet är fortfarande nere.... Det var ju inte tanken med projektet.

Med skrivbordet uppe, kan jag fortsätta att få bort saker nere - skrivbord och pyssel ska ju flyttas upp allt eftersom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0