Då var det måndag igen då!

Känns segt trots allt, borde ha hunnit med en hel del idag tycker jag, men jag tar mig liksom inte för något ...
Har bara lyckats ta ihop tvätten och fixa disken.

Lillan är både körd till dagis och hämtad och utfodrad lunch. Jag har hunnit med att fixa bankdosan som lillan blockerat igen...  och en sväng in på affärn. Jag kokade tomatsås igår, men hade ingen pizzakrydda.

Jag har fixat klart tomatsåsen (blev till 6 omgångar köttfärssås och det är ju inte illa) och har en deg på jäsning - tänkte baka ett par rågkakor idag.

Nu ropar lillan igen - så det är väl bäst att avvika från datorn en stund - kanske får jag något gjort då också *s*

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Nu är vinnarna dragna, kolla efter om just du är en av dem?! Om du inte är det, så bit inte läpp, för fler tävlingar md exklusiva skönhetsprodukter kommer redan under denna vecka.



/Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se

2010-02-15 @ 21:31:12
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0