Ny vecka IGEN!

Lillan är sjuk och hostar och har feber, men det går ju bra det med.

Orsaken till frånvaron är främst den att jag sett på film istället för att sitta vid datorn. Jag har sett Lilla Huset på Prärien - Just nu är jag på femte säsongen (fast den har jg snart sett klart förstås) och eftersom säsong sex kom ut i slutet av november förra året så är det den sista jag har så snart har jag sett klart alla säsonger jag har iallafall.

Annars har jag hunnit med att ta ihop tvätt och tömma diskmaskinen på morgonen - snart är det dags att hänga tvätt och under tiden tvättmaskinen gjort sitt jobb har jag suttit och rensat i mailskörden - och iallafall försökt besvara några undersökningar och kika in på sidor som ger mig pengar.

Lite nytta måste man göra - annars är det en del småsaker på gång i min värld. Mer information om det kommer vad det lider.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!=)

2010-02-08 @ 14:10:57
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: teskedsgumman

Menar du att man inte kan ha hur många sorter som helst? visslar

2010-02-08 @ 15:11:53
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/
Postat av: Monica

Roligt med saker på G=)

Här är åxå lillan sjuk!

Hoppas din lilla kryar på sej snabbt!!

2010-02-08 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0