Även en till dag då jag inte kommit mig för så mycket!

Iallafall inte hittills.

Sedan jag kom hem efter en sväng på Ö&B och till min faster i Blåsmark så har jag inte fått upp farten!

Idag står fönsterputsning av de resterande fönstren samt upphängning av gardiner på agendan och det måste hinnas med eftersom det inte alls är mycket tid över får sådant denna vecka. Inte nog med att jag jobbar på dagarna, kvällarna är uppbokade de med!


Vi åkte förbi huset i Blåsmark som brann i helgen och det var ingen trevlig syn - det fanns ingenting alls kvar av huset. Bra en svart plats med ett par utbrända bilar och några hängrännor. Turligt nog så var det ingen som dog i branden, men för familjen så är det trots allt en stor förlust. Allt är borta!

Tänk på att släcka ljusen så här i juletider (även om denna brand inte berodde på lämnade ljus) för att minska riskerna för bränder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0