Kyligt

Kylan vill inte riktigt släppa och även om det inte är kallare än -16 så är det inte mysigt ute.
Jag vill ha -5 - det är lagom kallt. SNö verkar de få i hela landet, men hr har vi väl runt 5 cm - tillräckligt mycket för att vara fint tycker jag.

Idag ska maken få köra mig till jobbet, jag orkar helt enkelt inte cykla i kylan innan cykeln blivit uppoljad med något - för som det är nu måste jag nästan trampa i nerförsbackarna och det ska väl inte vara meningen! Fast jag får inte glömma att ta med mig täckbyxorna för annars lär det bli kallt när jag går hem!

Jag hade förresten sån tur att jag hittade två på jeans på Kapp-Ahl igår, så nu är jag inte byxfattig längre!

Ha en trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0