Woho, det är onsdag

och min arbetsveka börjar idag - det blir en tung vecka - dagpass i tre dagar och så personalfest på fredag. Sedan bär det nog av till Umeå på lördagen och det tar ju hela dagen, då hinner jag iallafall titta in hos Pernilla & Henrik också och hämta upp lite som blev kvar där i somras.

Söndag blir det väl att adventspynta hemma och kanske blir det även ett ryck hos syrran - plocka gardinstänger och sånt så att det är klart att sätta upp så snart de får nyckeln till nya lägenheten. Måndag gör jag ingenting (eller så slår jag in julklappar och hänger upp julstrumpor) förutom att vi ska på stallet. Tisdag ska Mia hämtas och på onsdag ska de flytta!  Tur att jag jobbar kväll!

Ha en toppendag!  Här är det kallt - 14 iallafall.

Lägger in en bild på Traxxas som smet ut här om dagen - det var lite kallt tyckte han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0