Lov

Nu har barnen slutat skolan för detta läsår.
Äldsta har dragit till Göteborg som ledare på ett konfirmationsläger, mittersta och minsta spenderar dagarna här hemma.
Jag hoppas för deras skull att vädret blir okej - annars lär de nog gå varandra helt på nerverna.
Själv har jag ytterligare fem veckor kvar att arbeta och det är tur att jag har ett så bra arbete att jag får spendera tid utomhus när vädret tillåter!
Veckan efter går maken på ledigt! och detsamma gäller äldsta - så det blir 9 dagar ledigt ihop detta år. Hade mittersta tackat ja till platsen hon blev erbjuden hade det handlat om enbart helger tillsammans denna sommar.
 
Så jo, jag är väldigt tacksam över att vi har må-fr jobb både jag och maken!
 
Så att vi skulle hitta på något i sommar är inte speciellt troligt - för när skulle vi hinna med det?!
 
Nu är det dags att runda av helgen och göra sig klar för en ny arbetsvecka.
 
Jo, det är klart en sväng till Bellvik blir det ju och så är det tjejmilen i början av september!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0