Fullt ös - medvetslös

Det känns nästan så - att jag är medvetslös. Jag är så trött att jag inte kan tänka rinktigt så snabbt som jag brukar.

Trots allt har jag och lillan bakat frukostbullar idag, till lunch blev det pannkaksrulle med svampstuvning i. Det blev så pass mycket att det räcker till lunch imorgon för min del också. När jag ändå gjorde pannkaka till den gjorde jag extra så jag har till 3 luncher till, men då vanlig pannkaka. Har jag mat i frysen är chansen att jag äter lunch betydligt större än om jag måste laga mat varje dag.

Tvätten är lagd på sina platser, disken är bortplockad så en bit på vägen mot julefrid är jag väl kanske ändå

Kallt är det ute iallafall - riktigt kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0