Men vad är det för fel?

Efter att ha skickat in efterfrågade handlingar till A-kassan - så får jag brev idag om att komplettera.

Vad har jag gjort under ferieuppehåll?
Vilka var de exakta terminstiderna?
Vad har jag gjort denna sommar? Förutom arbetat ca 40h/månad
Har jag arbetat under studierna ska de ha arbetsgivarintyg för detta.

Ja, jag har ju jobbat HELA tiden på min 25% tjänst som inte innebär ca 40h/månad utan 10h/vecka. De har fått arbetsgivarintyg på detta - det har jag ju skickat in.

I de efterfrågade handlingarna sas det att jag skulle avsluta mitt pågående ärende hos försäkringskassan eftersom jag varit föräldraledig 080609-080831.  Ja, vad har jag gjort i sommar? Kanske har jag varit föräldraledig....

Handläggaren har inte ens läst meddelandet att den saken är avklarad.

De skaffar sig liksom bara merarbete när de håller på så här!

Less är vad jag blir. Jag har ju bara varit anmäld arbetssökande i drygt två månader än - med lite tur får jag ersättning redan lagom till jul...

Kommentarer
Postat av: Cilia

Tänk att de aldrig kan få nån ordning på det där.... Ska på AF i veckan, jag.



klick

2008-11-03 @ 12:21:43
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Tack :D

2008-11-03 @ 15:54:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0