5 december = trött

Efter en jobbnatt (en mycket lugn sådan ska tilläggas) där jag såg Flickan som lekte med elden så kom jag hem till ett dukat frukostbord :-)

Beslutade mig för att inte sova utan åka en sväng till stan och kika på julklappar istället, men lillan fick frispel i bilen så jag och hon stannade hemma....

Vi har kikat på film och tagit det lugnt medans maken och de stora tjejerna var på stan - tyvärr tror jag inte att många klappar blev köpta.

Nu förbereder maken middag och efter middagen blir det väl pepparkaksbak hoppas jag, annars får det flyttas till morgondagen.

Min kompis som fått bröstcancerdiagnosen fick igår en liten pojke på 2144g  med planerat snitt och både mor och son mår bra - även om lillen behöver lite hjälp på traven med att andas.
Nu är det bara att återfå krafterna och hoppa med huvudet före in i cellgiftsbehandlingen!

Ha en trevlig lördagkväll (för er som är nyfikna på vad min julkalender innehållit de senaste dagarna - hav tålamod!)




Kommentarer
Postat av: Monkan

Va skönt att det gick bra för din vän! Hoppas det fortsätter så!!



Fick dottern din frispel =)



Hoppas ni får och har haft det bra i helgen =)

2009-12-05 @ 16:47:56
Postat av: mamma

jag kommer och kollar nu ska vi i väg till luleå

på julkonsert

2009-12-05 @ 17:16:22
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har blivit nominerad som veckans blogg på smilinggirls.blogg.se, snääääälla kan du rösta på mig??<3 Jag skulle verkligen bli super glad! :D

Ifall du vill det kan du göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-omgang-1.html#comment

Tack<333

2009-12-05 @ 19:17:53
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0