Äntligen lördag!

Lungt och stilla här hemma på morgonkvisten!

Nu har våren slagit till med  full kraft. Träden är gröna och vi  ser snart inte ut på stora vägen längre - en annan effekt av det  är  att  ljudnivån minskar enormt.

I går åkte jagtill stan  en  sväng  igen - fick  lov att   byta koftan  jag köpt till lillan eftersom  det var ett  hål i den - naturligtvis  hade jag  ju  köpt den enda lila som fanns kvar  så  det fick bli en brun istället. Egentligen hade jag tänkt köpa den bruna också, men nu blev det en  kofta från Åhlens också istället.

Jag   köpte till och med något till mig  själv! Det händer inte varje dag nämligen.....
Blev att  par kortare  byxor ochtvå linnen från H&M - egentligen  är jag i desperat behov av byxor, men det får bli fler  senare när  lönerna börjat rulla in.

Dagen  kommer  väl  att spenderas utomhus  i  trädgården med småjobb som  vanligt. Den  där eländiga bänken som jag  ska odla potatis i är fortfarande inte rensad på rötter, även om  jag faktiskt spenderar tid där varje dag - det är minst halva kvar att  rensa.

Nu ska  jag  fixa lite här inne innan odjuren  vaknar

Ha en underbar  lördag!

Förresten -  vad kul  att så många är med i   tävlingen!

Kommentarer
Postat av: michellevonwalden

Nu är tävlingen avslutad, kolla om det var ju st du som vann armbandet från Cocoo.se :)

2009-05-16 @ 16:45:20
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0