Det här med julpyntande

Jag älskar verkligen julen och kan ta att butikerna börjar sälja julpynt innan Allhelgona, men jag har svårt för att förstå de som ställer fram adventsljusstakar och adventsstjärnor så tidigt. Första såg jag redan för två veckor sedan!
 
Snö har vi inte någon att tala om än heller
 
Jag kan gå med på att folk tar fram i helgen eftersom de vill ha klart till nästa söndag, men före det?! 
 
Själv har jag strukit två par gardiner idag och de kommer nog upp under veckan - sedan blir det nog fokus på dekorerandet efter jag veckostädat på torsdag.  Fast då pyntar jag i stort sett fullt ut! Julgranen får nog vänta en vecka eller så.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Vem vill ha julklappen?:
Kom ihåg mig?:

E-mail?: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar?:

•Design av Sofia Jonsson