Nya tag

fortfarande inte helt kurerad, men vad sjutton ska man ta sig till?!  Trots att jag misslyckats totalt med stegandet så går det sakta ner.
Helgen har rullat på utan större missöden och jag har lyckats påbörja operation trädgård2008, mer om det kommer senare idag.

Nu ska jag snart ta och käka frukost - håller på att koka ägg.
Jag har hunnit ut på en lite kortare promenad nu på morgonen och det är faktiskt inte helt galet, det ska bli en vana nu när det inte är en massa snö och is på vägarna.

Annars så ska jag skriva på arbetet idag och försöka ragga ett par intervjuer, det är inte enkelt :-( måste till biblioteket och låna ett par böcker också och lämna igen ett par andra, men det vet jag inte om det blir av idag eftersom jag inte har bilen.

Diskmaskinen är igång och tvättmaskinen likaså - det blir nog ett par omgångar tvätt gjorda idag också.


I eftermiddag är det utvecklingssamtal för stora tjejen och imorgon för den mittersta - jag hoppas verkligen att de skött sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0