Solen skiner!

Och ändå måste jag spendera en del av dagen inomhus med att städa undan och packa inför resan till Umeå.

Det är bra att det är fint väder iallafall - då borde tvätten torka idag.

Det är mycket som står på min att göra lista

Vädra sängkläder
Bädda rent ( i alla sängar)
Tvätta
Ta ihop den torra tvätten
Diska bort
Vattna blommorna
Packa inför Umeåresan
Betala räkningar
Ta ihop utomhus
Föra över bilder till datorn
Lägga upp trädgårdsbilder på bloggen


Sen ska vi in till stan idag också eftersom PDOL har dragit igång för i år.

När vi kommer hem ska cyklarna ställas in och allt som kan tänkas stjälas - för denna helg brukar vara den när saker försvinner.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tror inte att jag får det, hehe, därför provar jag att starta en tävling, men tror ändå inte så många kommer bli medlemmar, eller jo många registrerar sig men jag har inte lyckats få någon o bli aktiv :P har du det? (jag är väl knappt aktiv själv skulle ja tro

2008-07-23 @ 08:24:43
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som en helt vanlig dag hos mig, ler

2008-07-23 @ 12:15:30
URL: http://ekonomisanering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0