Gratis godis

Gillar man godis - som jag gör - då finns det en bra sida man kan vara med på och tjäna ihop godis som man sedan får hemskickat gratis till sin brevlåda.

Är du inte redan med så tycker jag att du ska passa på att gå med HÄR

Redan när du registrerat dig får du 2 godisar - när du kommit upp i 11 godisar kan du skapa en order och då skickas dina godisar så snart de blivit uttagna till packning och leverans!

För att tjäna godis kan du delta i erbjudanden, gå med i nyhetsbrev, delta i tävlingar och värva vänner. För varje kompis du värvar som är över 15år och som är fullständig medlem på Gratisgodis får du 1 poäng och 1 godis! För dem under 15år som blir fullständiga medlemmar så får du 1poäng.

Här nedan ser du tre bilder på leveranser jag fått därifrån. Jag har fått fler, men dessa är de jag har foto på i datorn.


image29 image13image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0