Det rullar på

Även om det gått segt idag så har jag kommit en bit på vägen:

1. Plocka undan i vardagsrummet
2. Baka kolakakor
3. Baka bullar
4. Baka muffins
5. Sy upp gardinerna som hänger för klädkammaringången
6. Städa och göra klart i  gästrummet
7. Vattna blommorna
8. Ta  bort vinterkläderna
9. Tvätta
10. Hänga  tvätt
11. Städa tvättstugan
12. Bädda
13. Städa köket
14.Torka fönster i köket 
15. Torka fönster i gästrummet
16. Ta upp symaskinen
17. Lägga in tyger på hyllor uppe
18. Fixa vinterskorna inför förvaring och ställa undan alla vinterskor'

Det värsta är ju att börjar jag med  en sak medför det  ju att jag måste göra en massa annat för att kunna genomföra det!

Ta det med gardinerna t.ex. då varjag ju tvungen att hämta upp  symaskinen och det var ju inga problem med det, men för att sedan hitta trådrullar och allt annat för att kunna börja sy så har jag hittills plockat ur två flyttkartonger med tyger, vilket ju skulle göras vid nått tillfälle...
Eftersom det fanns  svart  tråd i symaskinen så kunde  jag laga ett par byxor till mittersta, ett projekt som väntat ett tag på att bli gjort. Jag lagade lillans badrock också, där  var färgen inte så viktig....

Jag  har fortfarande inte hittat sakerna till symaskinen.... så jag ska fortsätta att leta!

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Kan bara säga att jag känner igen mig. Väldigt mycket! Börjar man med något så är det 100 saker till som måste ordnas med...

2009-04-28 @ 14:21:20
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0