Psykbryt!

Efter övervägandet att vi trots allt behövde sopsäckar begav  lillan och jag oss av till Dollarstore. Nej, jag hittade inga sopsäckar, men passade på att inhandla lite  smått och gott till påskäggen + en papperskorg till soppåsen under diskbänken och korgar att ha återvinningsmaterial i + en påse till pappersåtervinningen.

Det är fint och städat under diskbänken nu!

Efter Dollarstore skulle jag en  tur till Åhlens - hade lagt Mammamufilmen i korgen och några klädesplagg till lillan, en kofta bl.a. och ett par EKO-plagg i större storlek, men när det blev nej på en Pippi-klänning blev lillan arg och skulle inte ha sakerna i korgen. Okej, jag la tillbaka dem och så åkte vi hem, med en mycket arg liten tjej som spottade och fräste.

Blev liksom ingen chans att inhandla sopsäckar på ÖB eller så heller. Eller den utlovade glassen till den mittersta....

Nu är vi hemma och lillan har slocknat  utpumpad efter utbrottet och jag ska ta och  bli klar i köket och börja röja i vardagsrummet så att skrivbordet får plats.

Kommentarer
Postat av: loppan

hejs svejs! hitta in här från mer trafik, o tänkte lämna ett litet spår. Roligt o läsa om va ni har för er. Ha en skön helg!!!

2009-03-27 @ 17:06:07
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0