Och regnet det bara öser ner

Det är verkligen udda novemberväder! Det blir en tråkig julmarknad i helgen om det ska regna - tjejerna ska sjunga på invigningne alla tre.

Ja, det var iallafall tanken, men eftersom vi tog grissprutan igår jag och flickorna så är det väldigt osäkert om lillan kommer att sjunga.... hon spikade 39 grader redan i går kväll. Hon tuppade av i mitterstas säng redan när vi kom hem från vårdcentralen.

Den äldsta klagar på ont i armen och jag har ganska ont i muskeln där jag fick sprutan. Mittersta är i det närmaste oberörd.

Idag blir det bara att småpyssla här hemma eftersom lillan är däckad.  Lite synd, men det är så det är ibland. Inte för att vädret lockar till några aktiviteter precis, men jag har ett par ärenden jag skulle behöva göra!


Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0