Inte så tokigt trots allt

Idag har jag mest suttit vid datorn och lagt upp bloggtävlingar som jag tävlar i, men jag har hunnit med att städa också! Så nu är det mesta gjort (diskmaskinen ska plockas ur) så när gubben kommer hem så kan han åka och handla present med äldsta under tiden så kan jag fixa maten.

Jag hade tänkt köttfärssås och spaghetti idag,  men eftersom jag jobbar imorgon så blir det räksoppa idag istället. Tomatsåsen är klar så det kommer att gå fort att göra middag imorgon vilket är bra när lillan börjat dansa balett på torsdagarna.

Men oj vad mycket enklare livet blivit sedan jag satte mig och gjorde matschema!

Ha en trevlig kväll!


Förresten här kommer maten vi ätit/ska äta

Makaroner & Korv
Fisk & potatis
Varma mackor
Kyckling & ris
Tacos
Pizza (hemmagjord)
Borta


Spaghetti & Bacon
LaxPytt i panna
Kräftsoppa
Potatisburgare
Tacogratäng
Äldstas matdag 3-rätters (hon bestämmer och lagar)
Kött & Potatis

Varmkorv med bröd
Renskav och mos
Räksoppa
Spaghetti & köttfärssås
Tacos
Mitterstas matdag 3 rätters
Kött & Potatis

Hamburgare
Pannkaka
Fisk & Potatis
Pyttipanna
Tacogratäng
Lillans matdag
Thaibuffé


Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej! Överraskning i bloggen!

2011-02-02 @ 20:47:49
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0