Sommaren är tillbaka :-)

Närmare 25 grader idag och strålande sol! Fantastiskt väder alltså. Nätterna har gått bra och nu är det bara en natt till innan jag har ett par nätter ledigt innan det är dags för ett par nätter till.
Det är helt otroligt hur snabbt allt gått denna sommar!

Om vädret vill så drar vi till Storforsen i morgon, jag vet inte när jag var dit sist, men jag vet att jag bara varit där en enda gång... Det är rätt tragiskt med tanke på hur nära det är....

Nu ska jag passa på att sitta ute i solen ett tag iallafall och få mig lite D-vitamininjektioner *s*

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Hej!

Jag har mejlat vinnaren och har skrivit i bloggen att vinnaren är kontaktad och på blogresponse!



vänligen

2011-07-17 @ 17:38:53
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0