Loppi Blogbag Höststart

 

Paneng Red Curry Kryddmix
från Santa Maria är en jättegod kryddmix som jag brukar använda, tyvärr blev det lite fel denna gång eftersom jag stoppade den i köttfärssåsen istället för i kycklingen jag stekt på en annan platta. Köttfärssåsen blev god trots allt :-)

Organic Coconut Milk från Santa Maria hamnade dock rätt i kycklinggrytan tillsammans med vanlig curry, ingefära, röd currypasta och broccoli - även det en bra produkt.
 
Rio 2 : har vi inte sett ännu eftersom jag valde att ge den till dottern i födelsedagspresent igår!
 
Fiskpinnar från Findus funkar alltid - själv brukar vi äta dem med ris och hemmagjord sås med yoghurt och kryddörter
 
Sköljmedel från Softlan - jag brukar inte använda sköljmedel i speciellt stor utsträckning, men detta luktar riktigt gott!
 
Loppipåse i tyg som är så fin så fin - säljs till förmån för Childhood
 
 
Loppimagasin
Det är så roligt med dessa påsar - de förgyller vardagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0