Vinståret 2014

Det har mest blivit småvinster det gångna året och inte så många typ 80 vinster.
 
En hel del böcker och DVD-filmer och det är roligt!  Det har blivit lite babyprodukter också och det har passat så bra eftersom det kommit ett par bebisar förra året och ytterligare en är på väg.
 
Ett rätt dåligt vinstår även detta - trots att jag lagt mer mycket tid och engagemang.
 
Sedan är jag tacksam för att jag fått flera Loppi blogbags under året så att jag fått testa en massa nya produkter! Fröerna från Hammenhögs och startplatsen i Tjejmilen (och Vårruset) hör till årets höjdpunkter även om det inte varit vinster.  Tjejmilenplatsen för Risenta ledde till att jag får springa för dem även i år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0