Att inte klara ett vanligt liv.

Ringmärkningen i helgen gav mycket, men det tog på också och resten av helgen spenderades mestadels i sängen.
Det kändes som att jag var på väg uppåt och tanken var att gå tillbaka till jobbet på halvtid. Sedan tillkom en hel del strul med skolan och jag har de två senaste dagarna spenderat all energi jag trots allt lyckats hitta på mail och skrivelser och kontakter med både den ena och den andra. Ja, inte att förglömma alla försök att komma i kontakt med läkaren.
 
För en person som är van att ha många järn i elden och vara ute i god tid med saker är jag just nu inte ens en skugga av den jag varit.
Koncentrationen kan jag inte bibehålla någon längre stund och ett mail som i vanliga fall tagit 10 minuter att författa tar över en timme, jag stavar sämre och meningsbyggnaden är inte helt korrekt.
 
Jag orkar bädda sängen - varje dag! Det är ungefär där jag befinner mig just nu. 
 
 
Jag fyller på fågelfrö också - det är det mest spännande som händer om dagarna 😀.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0