Inte riktigt friskt!!!!

Skulle titta igenom lite dukar till äldsta som flyttar och det blev visst lite väl mycket som jag plockade ut....
Ja, hon tog tre dukar i alla fall så det får jag väl vara glad över.
Trodde att jag hade ett par julgardiner till deras kök, men de verkar jag ha gjort mig av med redan. Jag kan inte tro att jag redan rensat det här tidigare, men det har jag.
Det tråkiga är väl att jag helst vill ha kvar allt som mormor, farmor och andra ur de äldre generationerna gjort och det blir ju en hel del. Tyvärr är det nog bara äldsta som kommer att uppskatta det den dagen jag inte gör det längre. Lite tur är det då att varken jag eller morsan handarbetar 😂.
Nu är det väl bara att dra igång bortstädandet så att vi kan sova i sängen i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0