Årsbokslut 2017

 
Ja, vad ska en skriva egentligen?!
 
Började året med jobb - fram till påsk, sedan var jag hemma igen till slutet av augusti när jag började jobba så smått igen fast på en annan arbetsplats.  I slutet av oktober började jag jobba 80% och har gjort det året ut.
 
Har hunnit en sväng till Bellvik fram och tillbaka och några svängar till Umeå har det blivit. Har kört en sväng till Finland också ;-) .
 
Vi har skaffat katt och ytterligare en katt.
 
Vi tog steget och köpte en havstomt för att bygga vårt nya hem och jag har börjat rensa och försöka sälja bort en massa vi inte behöver.
 
Tävlingsåret har varit uselt, knappt 20 vinster, men nu hoppas jag på bättre tur.
 
Hoppas detta år blir bättre än det förra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0