Mycket nu!

Kraschad dator och massa jobb både på jobbet och hemma (det är ju odlingssäsong) gör att det är rätt dött på bloggen!
 
(sedan är det en del TV-serier som jag passar på att se ikapp också nu när det är sommar)

Buzzadorkampanj Mjau Vaganza

SNABBFAKTA
• Perfekt storlek. Små portionskuvert (50 g) för att alltid ge din katt en fräsch rätt vid varje servering.
Hälsosammare, lättare för katten att hålla vikten och inget onödigt matspill eftersom maten äts upp.
• Kvalitetsråvaror. Rätterna är tillagade av kvalitetsråvaror och har små fina bitar av Oxkött, Kyckling, Lax eller Krabba i smakliga såser. De innehåller även Taurin samt Inulin för en glad kattmage. Snacksen innehåller endast 1,5 kcal/snack, omega-3 för päls och hud samt är helt fria från vete & soja.
• För finsmakare. Gourmétbitarna passar perfek för kattägare som vill bjuda sin kräsna katt på god, näringsrik kvalitetsmat med naturlig smak.
• Tre smakmenyer: Fisk & Skaldjur, Kött & Fågel samt som multibox med alla fyra smakerna.
• Tillgänglighet och pris. Säljs hos; Coop Forum, City Gross samt på utvalda Willys och Hemköp. 1 förp Gourmétbitar (6 x 50 g) kostar cirka 29:90 kr och 1 förp Gourmétsnacks (60 g) kostar cirka 19:90 kr.
 
Traxxas som agerar provsmakare är väldigt förtjust i såsen, köttet lämnar han så det var inget hit för vår del - maten luktar okej för att vara kattmat.

Snacks föll honom lite bättre i smaken, men han var inte helt nöjd med dem heller.
 
 
Produkttestningen har skett via Buzzador

En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner

Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter

Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till stor del samma drivkrafter.


*Junivinster

*Bebisboken
*Nyponpulver
*Tandvårdsbox till hund
*Baka Glutenfritt
*Badring
*Michael Mortimerböcker
*Frost DVD

*Majvinster

*Sb12 tandkräm
*Väska med hundprodukter
*Biobiljetter till En sång från hjärtat
*2 Startplatser i Tjejmilen

Buzzadorkampanj Friday Night Chicken från Dafgårds

Jag och maken hade turen att bägge två få testa.
 
– Tre goda smaker, Sweet BBQ, Sweet Chili och Sour Cream & Onion
– Passar till buffé, wraps, sallad, till potatis eller som fyllning i baguette
– Smaksatt med Dafgårds egna marinader
– Färdigstekt, bara att värma i ugnen
– Saftigt och mört lårfilékött från kyckling
– Familjeanpassad storlek på förpackningen (500g)

– Pris i butik: ca 60 kr
– Finns att köpa i de flesta butiker som Coop, Willys och Hemköp.
 
Vad vi tycker om produkten:
Enkelt att tillaga och gott - tyvärr tar priset ner betyget!  

Sweet BBQ
De vuxna tyckte att dessa var riktigt goda - barnen tyckte att de var i kryddigaste laget.

Sour Cream & Onion
Rätt menlös i smaken tyckte alla

Produkttestningen har skett via
 Buzzador

En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner

Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter

Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till stor del samma drivkrafter.


RSS 2.0