Ny vecka och nya tag

borde iallafall ta nya tag - det är så mycket man borde göra.

Sista veckan i augusti och hösten är verkligen här - det är rått och kallt och imorse visade termometern på 7 grader....

Nu har jag fritt fram till att lillan ska hämtas på dagis vid 11.30 och egentligen finns det hur mycket som helst som jag skulle kunna göra under den tiden, men inte att jag kommer mig för att påbörja nått.

Det börjar bli dags att kika igenom var lillan kan tänkas behöva - det gäller alla tre tjejerna för nu börjar födelsedagarna att nalkas och det är dags att börja fundera på julklappar också.

Nu ska jag ta tag i dagen och iallafall påbörja några saker. Jag tror att allt kommer att bli lättare om jag bara kommer igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0