Onsdag och sovmorgon

Idag ska vi inte vara på dagis förrän 10 - så vi har lite sovmorgon - om man nu kan räkna det som sovmorgon när man redan vid 8 har hunnit torma upp kiss två gånger och stäödat lillans rum.

Nu ska lillan få kläder och så ska vi ta kort på hennes rum och på huset för hennes fotobok till dagis.  Jag är riktigt nöjd med den det är trots allt mitt första försök.

Annars blir det väl bara att plocka ihop lite innan vi far till dagis så att vi kan köra igång med att baka bullar, koka blåbärssylt eller nått annat spännande när vi kommer hem.

Ska förbi en sväng på affären också - ett brev ska postas, jag måste köpa socker också för det är nästan slut.

Här kommer en av bilderna

image82

Kommentarer
Postat av: Mia

Fränt, det vart...idag slutar dotra tidigare så jag hinner ej förbi före skolan men kanske efter? om du har tid, så kommer vi gärna förbi!!!
Annars får din stora dotter komma hit om hon vill, hoppas kläderna passade....

2007-08-22 @ 09:40:29
Postat av: Pernilla

Vilken fin scrapbook! Jag gillar den skarpt!
Hoppas inskolningen på dagis går bra.
Kram från faster/svägerska/syster i Uuuuume!!!

2007-08-22 @ 09:44:22
URL: http://perne.blogg.se
Postat av: Carola

Tack och bock.
De andra sidorna lägger jag inte ut här, men vill ni se dem är det bara att maila/blippa på messengern eller nått

2007-08-22 @ 12:35:43
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0