Tryckande väder

även om det inte är alltför varmt så känns det verkligen att luftfuktigheten är riktigt hög.

88% ligger den på just nu och det är högt - kläderna jag tvättat torkar inte - inte ens i solen!

Antalet steg slutade på 8000 igår - men just nu är det inte så positivt med den gamla damen i hushållet.

Jag hade ju hoppats att jag bara inbillat mig att jag inte mår bra, men tyvärr - trots att jag fick MVG på besiktningen så är nått galet.

Jag lyckades trots allt att märka nästan alla lillans kläder igår inför dagisstarten och det känns bra.

Men jag får ont i magen när jag tänker på att inskolningen börjar på måndag och hur jobbigt det var att skola in den mittersta när det begav sig för 6 år sedan. Det känns inte rätt, förra gången var jag övertygad om att dagiset var bra och att barnen skulle trivas och att personalen var bra o.s.v. jag vill så gärna ha en plats på det dagiset, men det är inte det minsta praktiskt i dagsläget. Att vi sen inte blev erbjudna plats på något av alternativen vi önskat känns ju trist (speciellt för att jag valde bort avdelningen vi fått plats på av en anledning)

Just idag känns det som om jag helst skulle strunta i allt och bara vara, men samtidigt så känner jag att jag måste gå klart den här utbildningen.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Låter som om du inte har en bra dag, jag hoppas att det blir en bättre dag i morgon. Här dånar det i huvudet av värk, jag skulle önska att hösten kom snabbare. Älskar mörkret och hösten.

2007-08-14 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0