Auktioner och mer auktioner

Blev 81 auktioner utlagda idag.
Imorgon ska jag kolla igenom om det är nått annat som också kan läggas ut. Har ju en hel del "nyvaror" ochså som jag skulle kunna slänga ut. Om inte annat så skulle det vara positivt för utrymmet i vårt hus att göra sig av med så mycket som möjligt. Nu är det trots allt innehållet i en hel flyttkarton som lagts ut.

I många olika storlekar. Ska väl inte överdriva och säga att buden rasar in, men jag har satt lågt pris på precis allt och hoppas på så sätt bli av med så mycket som möjligt.

Jag vet att det mesta av mammakläderna och amningsttopparna kommer bli sålt - det är redan bud på hälften - har en till amningstop som inte låg i lådan, så den ska jag leta reda på och lägga ut imorgon, tillsammans med så mycket annat som möjligt.

Kläderna med Spiderman tror jag också blir sålda, det som inte blir sålt hamnar på loppis och det om inte blir sålt där skeppas raka vägen till Röda Korset!

Samtidigt är det skönt att ändå få in ett par kronor även om det trots allt innebär en del arbete. Jag traderade mig less tillsammans med Mia och har inte riktigt lusten att jobba på så mycket, men varje liten krona är välkommen och jag har iallafall tjänat in vad det kostat att lägga ut auktionerna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0