Lördag - redan

Igår blev det en tur in till stan - ingen blåbärsplockning....

Cykling in till stan och en massa gående fram och tillbaka (15100 steg) och sen cykla hem.

Hann cykla en sväng till affären också så det blev iallafall en mil på cykel utöver promenerandet. Det måste ju ge resultat kan jag tycka.

Idag är det en ny tur till stan - ungarna ska åka karuseller *s* det verkar bli regn så jag vet inte om vi hoppar över det. Det skulle inte vara fel att testa nån festivalmat (kanske Kebab Special på Adana - då vet man vad man får och så tillagas det i riktigt kök och inte utomhus).

Kanske kan man spana någon sjalbärare också - jag tillhör ju den sekten med sjalbärande föräldrar som tror att barn mår bra och blir trygga av att vara nära sina föräldrar. Just nu sitter jag och funderar på en MeiTai till Jonsson.

Volvomärke vill han ha på den, men man skulle kanske ha en med ÖIF på - eller så kör man på att göra en med utbytbara paneler på så man kan variera sig.

Det får nog bli en vanlig först *s*  ska kika på tyg då. Får väl ta en tur till IKEA och kolla kanske.  Lenda är visst ett bra tyg.

Kommentarer
Postat av: Mia

Najs...med sjal!
Jag är trött men har uppat hemsidan, gjort om lite och är så euforisk så jag kan ej sova...*fniss*
Kram

2007-07-30 @ 00:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0