Måndag :-)

Stegandet gåt trögt lite drygt 11.000 steg igår. Men så länge jag håller mig över 10.000stegstrecket så får jag väl vara nöjd.

Det blev inte mycket gjort igår - körde 3 omgångar tvätt, var och köpte en badpool och det är väl i stort sett allt.

Idag är jag full av energi (tror man bara tillräkligt mycket så funkar det) och har beslutat att vi ska ut på en promenad idag jag och barnen. Vädret är kanske inte det bäta, men det regnar iallafall inte. Jag hittade ju regnkläder på Intersport å jag köpte till mig och lillan. Bara ett vanligt McKinley till mig, trist bara att det inte fanns kvar i blått....  men lillan fick ett så fint från Baghera.


image58



Sen kom det en thelåda från Lipton (min har inte kommit :-( ) och 5 grillvantar.

image59

image60


Kommentarer
Postat av: Junitjej

BRA STEGAT!!
Äntligen skiner solen!!
Man är ju inte direkt
bortskämd med solsken
denna sommar.

2007-07-16 @ 08:51:56
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0