Segt med steg

Kom upp i drygt 14.000 steg igår och då gick jag iallafall in till stan också....

Idag har vi varit en sväng till Byske på marknaden och således gått, hade turen att stöta på Elin utanför hennes föräldrar. Solveig träffade vi också och så träffade vi Håkan!  Det är säkert 5 år sen sist vi såg honom.

Det enda som inhandlades var polkagrisar från Byske karamellfabrik - de har en massa nya sorter.
Citron/Apelsin/Lakrits (köpte), Lime/Granatäpple, Päron/Larkrits, Hallon/Lakrits(köpte) och så kaffe - de var hur goda som helst!  Såna ska jag köpa i julklapp till mig själv tror jag.

När vi kom hem gick jag till mamma en sväng för att vattna blommorna och ta in posten och nu kommer jag in efter att ha klippt gräset. Det tragiska är att jag fortfarande inte kommit upp i 10.000 steg.  Jag är iallafall helt övertygad om att jag gått längre än 6 km idag. Några 15.000 steg känns det som om jag aldrig kommer att komma upp i!


Nu ska jag gå några steg till så att jag iallafall passerar 10.000


Snart väntar go middag med kroketter och fläskfile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0