Dagarna rusar förbi

och jag är hopplös på att få tid för att uppdatera bloggen.

Jag brukar tänka så att det ändå inte är speciellt många som läser mina inlägg - för det är det inte - snittet liggar väl på 3 par dag och det är ju inte speciellt många.


Inte för att jag i första hand skriver för andra utan för mig själv, men det är alltid trvligt med lite feedback på sånt man skriver.


Nu börjar det bli dags för att fixa frukost för att sedan ta en cykelutflyckt med hela familjen. Mulet och så är det tyvärr, men det kanske klarna upp om en stund.

I kväll är det seriematch mot Rosvik - hoppas att vi vinner med massor! Tränarna skulle visst komma med någon överraskning också......

På återseende


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja! Jag är en trogen läsare av din blogg. Håller absolut med dig att det är kul att få lite feed back!
Synd att det är lite mulet uppe i Öjebyn idag, hoppas det klarnar innan matchen.
Här i Umeå är det fint väder idag med. Nästan 20 grader. Härligt härligt!

2007-06-10 @ 08:56:49
URL: http://perne.blogg.se
Postat av: Farmor

Verkar kul det där med fotboll. Sofia kanske har fått en gen från hennes farfar. Han var ju bra i fotboll (Boliden) den tiden det sig begav.

2007-06-10 @ 11:58:41
Postat av: Mia

Jag är också en trogen läsare av din blog *L* tycker om att kika in och se vad som sker i era liv...*kram*

2007-06-10 @ 13:03:55
URL: http://hem.bredband.net/prinsessorna
Postat av: Carola

Alltid trevligt med kommentarer!
Solen kom även till Öjebyn igår.
Jo, lite fotbollsgener har hon nog fått från sin farfar - och hennes mor var en stjärnspelare på den tiden det begav sig *s* jag är iallafall en stjärna på att stoppa bollar :-)

2007-06-11 @ 08:17:00
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0