Kan man vinna en telefon?

Var och hur och när?

Jag hittade vår telefon liggandes på botten av vårt akvarium.....  jag må vara tankspridd och ha stökigt omkring mig, men jag har inte för vana att stoppa telefoner i akvariet.  Min slutsats är att det är någon annan som lagt den dit....

Hade det inte varit så att vi för mindre än två veckor sedan köpt en ny telefon hade det väl inte känts lika irriterande eftersom vår gamla var uråldrig och inte alls fungerade.

Jag har bakat till syrran idag för att hon fyller år imorgon - känns bara onödigt att överhuvudtaget engarera sig i något just nu. ALlt går ju bara fel. Hade jag inte bakat hade telefonen inte legat i akvariet för det där lilla monstret vill ha total uppmärksamhet - det vill även den där mittersta och jag orkar inte med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0