Lovade ju att uppdatera

Och vet ni vad - läkaren svarade - efter 4 veckors försök får jag tag på denne - och vad tror ni händer?



"Jag vet inte vad jag ska ta mig till - det brukar fungera....." 



Så öronen ser fortfarande ut som - något som katten släpat in, läkaren skulle återkomma i eftermiddag eller imorgon efter konsultation med andra. Annars remiss till någon annan läkare (och då en väntetid på säkert 3 månader).  För lite eksem i öronen - hur svårt kan det vara att få bort?!

Nu kommer jag att sluta behandla så får jag se om jag får hela ansiktet fullt med eksem - det spelar väl ändå ingen roll eftersom jag ändå ser ut som hej kom och hjälp mig, men ingen kom.


Idag snöar det :-)  riktigt vackert måste jag säga även om man inte blir så sugen på att vara utomhus.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men jösses, har den läkaren fått sin legitimation i kellogs paketet? Hoppas verkligen det fixar sig och att du får hjälp, och inte ser du ut som hej kom och hjälp mig *L* du ser bara hejig ut *L* klok som vanligt är du ju...så det fixar sig...Ha en bra dag i snön...*skrattar*

Ps. kolla min blogg, har ändrat om lite!!!

2007-05-03 @ 10:54:15
URL: http://bitch.mittspejs.se
Postat av: Monkan

HERRE GUD!!!!! Hmm ja vad säger man?? Om jag var du skulle jag byta läkare. Du ser väl inte ut som hej kom och hjälp mej heller *L*

2007-05-03 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0