På vift

det är vad jag är just nu. Befinner mig i Umeå för vårens sista sammankomst sedan igår. Idag hade vi opponering på vår B-uppsats och jag är glad över de kommentarer jag fick över mitt arbete, även om jag har en del kompletteringar så har jag iallafall verktygen för hur jag ska genomföra det.

Jag hoppas bara att resterande uppgifter blir godkända och att vägledningssamtalet blir godkänt så jag har det ur världen.

Jo, jag tränade igår...... vansinne, men nu är det gjort och det dröjer säkert 3 år till nästa gång. Det var iofs mycket trevligt och ledaren var bra - jo, det är sanning - finns bildbevis på Västerbottensnytt (sena sändningen igår) så det är dokumenterat att jag tränade :-)

Nej, nu ska jag nog kika lite på TV, för jag är inte sugen på att ta en joggingtur precis!  Återkommer med fler rapporter från civilisationen senare

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

JoJo Jag såg nog både dig o Pernilla på TV. Såg ju ganska spänstigt ut. Hoppas du trivs på 7:e våningen hos Pernillas, det kan ju bli lite varmt när solen strålar hela dagen. O inte minst ett försenat GRATTIS

2007-05-29 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0